Vanaf 1 juli moet het gedaan zijn met zwart geld in het amateurvoetbal. Spelers mogen alleen nog elektronisch betaald worden. Wie te veel premies krijgt, moet daar sociale bijdragen op betalen.
Vanaf 1 juli moet het gedaan zijn met zwart geld in het amateurvoetbal. Spelers mogen alleen nog elektronisch betaald worden. Wie te veel premies krijgt, moet daar sociale bijdragen op betalen.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang maandelijks de nieuwste blog-, pers- en media-artikels.